WEB

WEB
**SELAMAT DATANG Ke Laman Blog SRI As-Sa'idiyyah, Seremban - Sebarang pertanyaan boleh berhubung di talian 06-6771197 atau emel di alamat ; admin@srias-saidiyyah.edu.my

Sabtu, 28 Julai 2012

Lawatan Dewan Perhimpunan Cina NS

0000

Lawatan Muhibbah dan Jalinan Kerjasama Negeri Sembilan Chinese Assembly Hall (NSCAH) ke Pusat Pendidikan As Saidiyyah, Seremban. 28 Julai 2012.

Lawatan daripada NSCAH diketuai oleh Mr Lau Che Boon, Pengerusi NSCAH merangkap Naib Pengerusi Gabungan Pertubuhan Cina Malaysia.

Lawatan yang dilakukan bertujuan untuk meningkatkan kerjasama serta perkongsian kepakaran dalam aspek Pembelajaran & Pengajaran, Disiplin dan Sahsiah, Penerangan dan Penjelasan Isu berkaitan Syariat Islam, Sukan dan Permainan serta pengenalan Bahasa Mandarin antara pihak NSCAH dan IKRAM MUSLEH, Negeri Sembilan.

"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertakwa di antara kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Mengenal" .    Al Hujurat, 49:13

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

free counters